Vecka 10

En kommentar
Ny vecka och ett nytt upplägg! Jag är fortfarande i London och passar på att införskaffa pennor och annat kul till min kollektion, så när jag skulle börja på en ny vecka bestämde jag mig för att fortsätta på det sättet jag testade förra veckan. Det har verkligen visat sig fungera bra med min morgonrutin och det ger mig chansen att reflektera mer på dagen som varit innan jag lägger upp en ny. 
 
 
 
Tagga till och "Look sharp"!

Som det kanske märkts har jag en helt ny förtjusning i att blanda alla mina härliga färgpennor! Vill så gärna introducera de nya snart!
Den här veckan lägger jag till mål, att göra och storkok-lista på ena sidan och har kvar utrymmet på motsvarande samma sida för veckodagarna i detalj. Vi får se om det blir ett vinnande koncept i längden, men det sparar verkligen tid och energi! Det har varit många som sagt att det är något av det viktigaste när de gör en planering i sin BuJo och vill man inte göra stora eller avancerade veckouppslag fungerar detta perfekt! Fokusera på nuet, ha din planering som du vill och gör dig redo för veckan som kommer!
 
1 Wilda:

skriven

Så inspirerande att följa en annan svensk BuJo-fantast :D

Svar: Kul att höra! Jag hoppas på att se fler som kommer igång så vi kan inspirera varandra! :)
BuJouLou