Vecka 11

Kommentera
Det är skönt att vara hemma, ta tiden att återhämta sig och här i syd har solen till och med börjat värma. Våren är i luften och det hjälper att känna att det vänder från allt mörker! 
 
Vecka 11 bjuder på en del utvärderingar av mål och hur det har gått det första kvartalet. Samtidigt försöker jag komma fram til nya sätt att utnyttja min Bullet Journal och anpassa den så det fungerar som bäst för mig och mina egna behov ytterligare. Det handlar framför allt om motivation.
Jag gillar hur veckoplaneringarna funkar för mig, men just nu är det dags att verkligen reflektera på vad som får stanna eller förändras och vad som måste gå. Det kommer konstant idéer och inspiration, speciellt efter att ha köpt på mig lite nya pennor, washi-tejp och penslar i London och jag känner mig redo att testa dem alla!
 
Så mycket tejp och ändå visste jag inte vad jag skulle göra med den först!
 
 
Som det är just nu stannar vecko-översikten, mina mål och tränings-trackern. Det är ganska standard tills jag har en plan för vad som kommer fungera permanent och kombinera alla de momenten. Trots att jag har en massa washi-tejp till hjälp att testa, är jag inte säker på hur jag vill använda den. Jag har några tankar så vi får se om de funkar när jag väl sätter mig ner och planerar. Det bästa hade ju varit om det gick snabbt, var enkelt men snyggt och kreativt också!
 
Allt det här som jag kommer fokusera och fundera på (och som därför kommer dyka upp lite mer om under veckan) är rutinerna som kommer in dagligen och hur vi ska tackla dem. Hur ska man börja veckan eller dagen som bäst?
 
Hur gör ni?