Vecka 15

Kommentera
Tiden går så snabbt nu när våren börjar närma sig! Även om det tar tid att fundera ut vad jag vill hinna med så väntar inte dagarna på mig och det har blivit mycket fokus på vad jag kan göra utan att känna mig stressad. Det låter kanske som något jag vanligtvis förespråkar, men jag försöker samtidigt behålla min egen omsorg och ta hand om mig själv i första hand. Jag skrev om det tidigare och funderar fortfarande på vart gränsen går! Samtidigt har jag lagt ner tid på att lista ut vilka faktorer som gör skillnaden, vad behöver jag göra och vad behöver jag inte göra
 
 
Stressen tog ut sig på träningen förra veckan och jag la därför in en extra planeringsruta bara för det! Att vi ska vara borta i påsk glömde jag helt bort men kommer använda rutan till planering av de övningar jag känner för ändå!
Apropå att värdesätta sig själv mer, så har jag verkligen fastnat för teman med kristaller och ädelstenar... Veckans upplägg fortsätter med påminnelser om att vi är värda allt vi ger oss!
 
 
 En påminnelse; sträck på dig, känn dig stolt över att du fortfarande är här och "shine bright like a diamond!"