Ny månad: Februari

Kommentera
Januari har verkligen kick-startats i år och jag är väldigt nöjd med allt jag hunnit med. Det har varit både små och stora saker, men jag har ändå försökt påminna mig om allt som hänt som jag mått bra av. Efter att ha tittat igenom mina veckor brukar jag sammanfatta allt innan jag fokuserar på nästa månad! 
 
Saker jag gjort, lärt mig eller bara uppskattat speciellt mycket!
 
Det är lättare att fokusera på det som jag vill ska utvecklas genom att planerna för månaden framöver om målen redan är satta och baserade på hur långt man kommit. Framförallt är det lättare att se resultat när man kan följa utvecklingen, både för sina mål och sig själv! Något av det viktigaste är att påminna sig om att sätta sig själv först. Vi gör alla det på olika sätt och snart är det dags för en ny start...
 
Bild från instagram kontot. 
 
Den här månaden är lite kortare, så jag försöker med en ny utformning, mer som en "vanlig" kalender. Som vanligt är det viktigaste med (mål för månaden, min vane-spårare eller "habit tracker" för träningen och utrymme för noteringar) och eftersom det är en månad där det kommer hända mycket så är en mindre budget-ruta med. Nästa månad kommer jag nämligen försöka mig på en ingen-spenderar-månad, så att budjetera redan nu för det viktigaste och verkligen hålla det ska bli intressant..
 
Februaris utformning! Som vanligt enkel men med ett försök att komma i stämning inför den14:de!
 
Månadens citat blir en påminnelse: "Don't be afraid to start over. It is a brand new opportunity to rebuild what you truly want."Jag har inte börjat lägga in alla saker än, men känner i efterhand att det kanske blir lite för lite utrymme att skriva just den här månaden. Tacksamt är det inte planerat 2 stora saker på samma dag i februari!
 
 Den 14:de är markerad och står ut som mest i min vanliga svart-vita färgskala. 
 
Har ni redan planer den 14:de? <3