Vecka 3

Kommentera
Upplägget inför vecka 3. Lite annorlunda, gjort på längden eftersom min handstil den senaste tiden varit smalare än innan och därför inte tar lika mycket plats på bredden. Min mini-habit tracker, nästa-vecka-kom-ihåg-lista och brain dump är kvar men den kommer i veckan också innehålla mina mål såväl som idéer som dyker upp.
 
Mina citat är det mest kreativa jag gör i min Buller Journal just nu och den här veckan vill jag bli påminnd om att det finns fler än ett sätt att se på en och samma sak!
 
Något som är nytt och som jag inte testat innan är en midagstips-låda! Det är för att ha bättre koll på vad i har hemma och vad vi kan göra med den maten så att inget blir glömt eller bara blir liggande. Tanken är också att det ska gå snabbare att ta ett beslut om vad vi ska äta för dagen. 
 
 Vad är det viktigaste för er att ha med under veckan?